fredag 10 december 2010

Fredagskvällen kommer.......

Dagen har varit solig och kall. Promenad till vårdcentralen i -10 grader. Träffat min psykoterapeut och det kändes jättebra. Hon är väldigt mysig får jag säga. Lyckats få till bilder när fåglarna äter i trädgården. Fast dom gillar inte att fotograferas....:) Så jag lyckades bara få en fågel i taget på bild....det var ju kallt att stå där och lurpassa.
Annars så bara lite pill här hemma samt en skön stund under filten med Leia. Nu vankas snart lite matlagning samt IDOL mm. Blir maten ätbar (nytt recept) så får ni receptet i morgon.


Så söta och fina

6 kommentarer:

  1. Jag hoppas maten blir ätbar :-)

    ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Men har du också en LEIA??? Är det en katt?

    SvaraRadera
  3. Det var dårligt med trafik till lunchen i dag, inte dårligt med 2 pippizzar, finns det 2 så finns det flera, glöm inte sätta dit en skylt
    "ÖPPET", det är viktigt, glöm inte skriva dagens meny. Mina fick små brödbitar med Olivolja, det var smasken, tom. Rödhaken åt, blev så stolt..
    Ha en fortsatt fin kväll. Sitter nu och väntar på röstningen av IDOL, tror Jay vinner, skulle bli förvånad om det blir tvärt om.
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Hej!!

    Var har du köpt det där fågelhuset...? Har kollat runt, men de flesta har bara såna man hänger och jag vill ha ett sånt där på framsidan då jag har hängande på baksidan :)

    Kram och ha en fin lördag :)

    SvaraRadera
  5. Få fåglar på bild är inte alltid så lätt men trevligt att du lyckades. Hoppas maten blev god.
    Adventskram från torpet

    SvaraRadera
  6. Leia,,,jag hade en svart Labrador på 80-talet som hette Leia. Underbar var hon.
    Fåglarna är minsann inte lätta att fånga på bild. Jag brukar överlåta det till min tålmodige gubbe. Han lyckas väldigt bra.
    Spännande att höra om maten blev bra.

    Kram Maidi

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)