tisdag 21 december 2010

AMBULANS...

Ja idag var jag då hos tandläkaren. Detta slutade med ambulansfärd till stadens lasarett. Vid bedövningen fick jag sådant blodtrycksfall på något sett att jag krampade och tuppade av. Hjärnan blir tydligen mer stressad efter en stroke. Och jag gillar INTE sprutor, så jag tar aldrig bedövning. Men eftersom jag skulle dra ut en tand så ja....Stackars min tandläkare trodde ju att jag fick en stroke och ringde ambulans. Men det hela slutade ok. Inget större fel på mig. Så jag fick åka hem och har sovit resten av dagen. Så idag blir inget mera bloggande.
Ha de gott där ute i kylan!

6 kommentarer:

  1. Vad skönt att det gick bra! <3

    Kram och GOD JUL!! <3

    SvaraRadera
  2. Men fy så otrevligt det blev hos tandis i dag, förstår att tandläkaren blev rädd. Skönt att det gick snabbt över, fick du dragit ut tanden, eller sitter den fortfarande kvar ? Vilken rysare, som den värsta skräckfilmen.
    Att dra en tand utan bedövning är en omöjlighet.
    Kram vännen..

    SvaraRadera
  3. Men vilken hemsk upplevelse.Skönt att allt är bra med dig!jag har själv dragit ut en tand här i höst & jag var så rädd då jag har tandläkarskräck!men det gick bra & var inte så farligt som jag trodde.Men man spänner sig så otroligt mycket.Hoppas du har vilat ut ordentligt.Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Oj, så hemskt.....Bra att tändläkaren handlade snabbt.....Och att allt gick bra. / Néa

    SvaraRadera
  5. usch.. vad hemskt...
    tur att det gick bra...
    kram

    SvaraRadera
  6. Nämen snälla...vilken tur att det inte var något allvarligt.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)