torsdag 9 december 2010

2000 besökare...Excellence AWARD

Kan ni nu tänka er att Marias Hörna haft 2000 idag.
Så det är er där ute som jag skall tacka igen för att ni gillar min blogg. Det värmer verkligen.
Så mitt tack den här gången är hjärtat som jag älskar så. Ta gärna med mitt hjärta till er blogg som symbol för kärleken och där omtanken och generositeten bildar en massiv motpol till den hjärtlöshet vi dagligen matas med. Många goa kramar från Maria

Symbol för kärleken och där omtanken och generositeten bildar en massiv motpol till den hjärtlöshet vi dagligen matas med.

1 kommentar:

  1. Det där kallar jag en verklig AWARD! Den värmer!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)