torsdag 18 november 2010

Underbart......

Ja nu har jag varit på helkropps massage snacka om härligt. Underbara Suzan har knådat mig.

Nu skall jag ner strax och hämta maken vid bussen. Så han får jobba, jobba lite ikväll i köket. Det är en massa saker som skall fixas innan kaklet kan sättas på plats. Igår fixade han till elen och allt det. Idag kommer väl nya gipsskivan upp tror jag. Det är väggar (panelen) som blir lite förstörda nu och måste åtgärdas också.
Men jag känner mig behaglig efter min lilla behandling....uj uj.

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med massage!
    Ett bra tips på vad jag ska göra i Thailand.
    Appropå dofter så rekommenderar jag Party Lites ljus om du inte testat dem.
    De är dyra men värda varenda krona.

    Sv: Man måste ju prova på att köra =) Det var faktiskt mycket lättare än vad jag trodde.

    Ha en fin kväll!

    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Säkert underbart i kroppen efter att du blev knådad. Riktig massage har jag fått bara en gång och jag blev 10 år yngre, helt sagolikt för kroppen

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)