måndag 8 november 2010

MARIAS HÖRNA / Ny bloggadress

Hej på er
Här kommer den "nya" bloggen med samma innehåll men med ny adress.
http://mariashrna.blogspot.com/

Varför då byta blogg adress?
Stavningskontroll (jag är lite ordblind) och ibland skriver ju handen fortare än hjärnan :)
Mer finesser och valfrihet. Om jag nu kommer överens med alla finesserna.
Enklare och bättre mot Facebook.
Hade väl tänkt från början använda mig av Blogspot.com. Men eftersom jag hade problem med mina inloggningar så blev det inte av.
Men nu så kör vi. Den gamla bloggen kommer att ligga kvar ett tag men uppdateras ej.
Registrera er gärna som följare och hör av er via mail om det är något ni saknar, tycker verkar konstigt mm.
Så får jag titta på detta.

Så VÄLKOMNA in nu
 Marias Hörna

2 kommentarer:

  1. Grattis till din nya blogg, hoppas du kommer att trivas med den. Skall länka om på min blogg så jag kommer direkt hit.
    Ha en fin dag trotts kylan / kramen

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)