onsdag 17 november 2010

Lilla Gumman i röran

Skönt med vila
Stör mig inte













Lilla gumman vilar i röran här hemma. Jag har hämtat gipsskivor idag. Köpt en födelsedags present samt plockat lite här hemma. Börjat torka en del damm. Det är ta mig tusan damm överallt. Tänk att det blev så illa. Men det får bli väl. Märker att jag blir ganska hjärntrött av röran och allt runt i kring. Men va härligt när allt är klart.

Åker med dottern och handlar lite senare när hon kommit hem. Alltid trevligt med lite sällskap. I övrigt bli det natti natti tidigt idag. Ha de gott ni alla.

3 kommentarer:

  1. Vilken söt mise!

    Ser fram emot bilder när kakeln är uppe. Alltid kul att förnya!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Lilla kissemisse håller sig undan allt stök och jox. Dammigt blir det på nolltid även om man inte brötar med renovering, jag skyller på mina 5 små hundar, måste ju skylla på någon hehe, för jag är ju inte så dammig utav mig, eller blir man det på ålderns höst ?
    Kram och god natt !

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)