fredag 19 november 2010

Jag som trodde

att min blogg Marias Hörna skulle handla om mina kortalster i första hand med lite annat innehåll mellan varven.
Tänk så fel jag hade egentligen. Kort gör jag fortfarande men inspirationen är inte riktigt vad den borde vara.

Men däremot detta med Heminredning tar mer och mer över känner jag. Har alltid tyckt om just Heminredning och pyssel så det är väl inte så konstigt kanske. Och vad livet har att ge i övrigt.
Morgonen har jag tillbringat med en härlig frukost, en lååång dusch och Inredningsbloggar. Surfat runt bla. på Ikea och kollat på lite lösningar. Har alldeles för mycket prylar på mina köks bänkar och för lite skåp och lådor. Och då får vi ju tänka om lite nu. Tycker iof  inte om att ha för rena ytor, då känner jag mig lite vilsen. Men lagom är ju bäst.
Tänk vad jag går igång på sådant här...:)

3 kommentarer:

  1. har också alldeles för mycke prylar på bänkar men vet inte var man ska göra av dem.. funderar med på bra alternativ för att få undan de på ett praktiskt och snyggt sätt.
    ha de gott idag.. kram

    SvaraRadera
  2. Tycker du ska lägga till din blogg här: http://www.heminredningsbloggar.se/

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig!
    Jag går också igång på såna fantastiska inredningsbutiker eller av att läsa inredningstidningar (och surfa runt på bloggar när jag har tid)
    Hoppas du har en fantastisk söndag!
    Kramar från Cecilia & Villa Hortensia

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)