fredag 12 november 2010

Boktips

Grå och disig dag med duggregn..usch. Otroligt trött idag, blir alltid väldigt trött efter att ha varit ute på vift som jag var igår. Sitter i ett par dagar, tyvärr. Men det är väl så det är, det hela. Ha tålamod. Så här har jag sovit ett par timmar.
Nu kommer ett litet boktips till er från mig i ruskvädret.
Liam Norbergs Insidan. Kan jämföras med Snabba Cash. Enl. Hans Wiklund på Nyheterna 24 till och med bättre.
Ja den var verkligen bra.
Läs också Aftonbladet: http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9802/11/liam.html

Önskar er alla en härlig fredag :)

3 kommentarer:

  1. Liam Norberg Jag får lite dåliga vibbar.
    80-tal gjorde film..... gangster....misshandel......satt inne Jag tänker skitstövel Rätta mig om jag har fel

    SvaraRadera
  2. Svar: Nä, man borde inte känna stress för bloggen. Även om man har tiden, så är det ju inte alltid man har inspiration för bloggandet. Men i helgen kommer jag åtminstone blogga!

    SvaraRadera
  3. känner inte till denna författare, men skall spåna lite ang. killen. Jag har beställt en bok i dag som du kan se på min blogg. det är länge sedan jag själv läste en bok, har bara kört med talböcker så jag får se hur det går.
    Hoppas du har fredagsmys i soffan / kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)